Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 maja 2009

11 - Synowie dwaj

Kiedyś kupiłam najmłodszemu koszulkę, nawet jej się za bardzo nie przyglądałam, dopiero prasowałam dokładnie się jej przyjrzałam i stwierdziłam że zabawne zdjęcie będzie jeżeli Wiktorka postawię w tej koszulce przy Mateuszu

A pro po zakupów, wczoraj wpadłam do sklepu z materiałami i wypatrzyłam bardzo ładny len. Pewnie po powrocie z wczasów uszyję sobie spódniczkęA i jeszcze starczyło mi czasu na zrobienie flakonika do kompletu ze świecznikiem

2 komentarze:

  1. ten komplet jest przecudny, uwielbiam różne drobiazgi z różanymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak on slicznie trzyma raczki zeby bylo dobrze napis na koszulce widac :)! sama slodycz

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.