Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 grudnia 2009

64 - Wszystkiego po trochę

Teraz tak czasu brakuje na takie robótki, ale na niektóre rzeczy muszę znaleźć czas . Tak więc dokończyłam pojemniczek do kompletu do chustecznika. Powstała również na szybko bombka - medalion.
Zrobiłam sobie tez nowe korale dla siebie w kolorze czarnym, połączone z kamieniami noc kairu. Juz dawno mi się marzyły korale większych rozmiarów.Zrobiłam tez tak na szybko bezrękawnik dla mojej chrześnicy Julci, bo dzisiaj ma swoje 2 urodziny.Modelka nie lubi blasku fleszy, ale lubi jak się jej robi zdjęcia. Mój najmłodszy syn Wiktorek pozazdrościł kuzynce i tez zapragnął przymierzyć ... I tak oto się zaprezentował

2 komentarze:

  1. tak chłopaka krzywdzić
    grymas na jego twarzy mówi sam za siebie
    sadysci

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupi ten powyższy komentarz :-((
    Życzenia chciałam Ci złożyć świąteczne i się zniesmaczyłam :-(
    Ale nic to, oby w Twoim życiu nie pojawiały się więcej takie sytuacje, żeby Twoje urwisy rosły zdrowo i były źródłem samych radości a Tobie nadal chciało się robić takie ładne rzeczy. Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.