Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 maja 2014

658 - Księga dla Wiktorka i tort komunijny

 I już po komunii mojego najmłodszego syna Wiktorka. Szczęśliwe dziecko przeżyło tą uroczystość nad wyraz duchowo, chociaż nie spodziewałam się tego po nim. Ma dopiero 8 lat, ale słowa, które od niego usłyszałam w ciągu tego tygodnia przygotowań i w dniu pierwszej komunii zaskakiwały mnie. Czułam ogromne wzruszenie i cieszę się razem z nim.
Kartka księga dla Wiktorka od Babci i Dziadzia.

  A tak wyglądał tort komunijny. Dziecko po przywiezieniu go do domu ostrzegło mnie, że jeżeli tortowi coś się stanie to mnie znienawidzi.  (na moje szczęści tort dotrwał szczęśliwie w całości do uroczystości).

 

 


3 komentarze:

  1. Pamiątka cudowna, a tort apetycznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę sie osliniłam ,pewnie był pyszny..........ksiega super

    OdpowiedzUsuń
  3. Księga piękna!! A i tort wygląda jak arcydzieło ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.