Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 listopada 2014

769 - przepiśnik

Kolejny przepiśnik w brązach. Ten kolor nie jest moim ulubionym kolorem ( a właściwie to go nie lubię), ale akurat w tym przypadku podoba mi się. Podoba mi się ten papier. Myślę, że spodoba się również bratowej, bo właśnie dla niej go zrobiłam.
Łyżeczka, którą wsadziłam do kieszonki  kupiłam w sklepie LEMONCRAFT i bardzo mi się spodobała. Urocza jest - prawda?! Róże na tiulu również są z tego sklepu i ostatnio często pojawiają się w moich pracach, bo bardzo je lubię.


21 komentarzy:

  1. Prześliczny i precyzyjnie wykonany:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny przepiśnik zrobiłaś, a ta łyżeczka to rzeczywiście uroczy drobiazg, który dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest, taki ciepły. Bardzo lubię tę kolekcję Galerii Papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, właściwie Elę mam w domu, a Kasię na wyjezdzie, więc przydałoby mi się dwa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w ogóle bardzo lubię "deskowe" klimaty
    więc bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, taki wesoły z tymi wszystkimi dodatkami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą łyżeczką ;)
    Też nie przepadam za brązem, ale w tej kompozycji się super prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczny przepisnik. Kolory pasują idealnie i fartuszek z łyżeczką jest kapitalny:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta łyżeczka od razu zwróciła moją uwagę, jest świetna! Dodaje całości cudnego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. motyw koronek bardzo ładnie połączył całosć :) zapiski w takim przepiśniku to czysta przyjemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny śliczny, a te detale są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace w bajecznych kolorach :) bardzo dziękuję za ciepłe słowo :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super przepiśnik. Mnie najbardziej urzekła baza tła tego przepiśnika. Od razu kojarzy mi się ze straymi drewnianymi chatkami, w których Babcie przygotowały najlepsze łakocie. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przepiśnik :) Ja bardzo lubię i brązy i róże na tiulu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie Ci wyszedł ten przepiśnik, aż dziw, że nie lubisz brązu ;) łyżeczka - super dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowity! :D Super, że jesteś z nami w Lemoncraft Fan Friday!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.