Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 października 2015

1007 - Biały ślub

Dzięki za życzenia powrotu do zdrowia. Na razie gorączka nie odpuszcza:(  
Ale może z dnia na dzień będzie lepiej:)
Zanim dopadło mnie choróbsko zrobiłam jeszcze kilka prac, więc będę je po kolei pokazywać.
Dzisiaj karteczka na ślub. Miała być biała - perłowa i skromna. Mam nadzieję, że się podobała. Zdjęcia robiła wieczorem więc są takie a nie inne...




 Jeszcze Wam się pochwalę, że wygrałam Candy w MAGICZNEJ KARTCE i dotarła do mnie przesyłka z papierami. Są PRZEŚLICZNE !!!!!!!!!!! Polecam gorąco tą kolekcję.


18 komentarzy:

  1. Przepiękna!!! Gratuluję wygranej :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Cudowna jest ta karteczka w bieli. Jestem zauroczona :) I oczywiście gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Gratuluję wygranej. Rzeczywiście papierki są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przychodzi mi inne słowo jak tylko - CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze piękne,podziwiam i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej,kartka śliczna,zdrowiej nam szybko

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka i delikatna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) A karteczka po prostu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka!!! Z papierków będzie się działo, już u Ciebie to na pewno śliczności kolejne będą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet!
    Wygranej gratuluje bo piekne papierki do Ciebie trafiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet!
    Wygranej gratuluje bo piekne papierki do Ciebie trafiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna i bardzo elegancka, na pewno się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej, z pewnością nic nie przeleży w szafie. Kartka ślubna jest powalająca!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna karteczka, zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.