Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 lipca 2017

1511 - Dziecięce aniołki

Uzupełniałam w ostatnich dniach moje zapasy aniołków.
 Zrobiłam  też kilka dziecięcych, które bardzo się podobają.
Ostatnie rozeszły się w niedzielę :)
Wczoraj przyszła paczka z nowymi wzorami.
Zupełnie nowe takich jeszcze nie ozdabiałam :)
Nie długo pewnie Wam pokażę :)




 Chciałam się jeszcze pochwalić wygraną u Zielonoliszki :)
Pewnie pamiętacie kartkę z konikami, którą zrobiłam na urodziny jej córki :)
Odbyło się losowanie wśród osób, które nadesłały kartki i szczęście mi dopisało :)
Teraz mam już sporą kolekcję kwiatów, które zrobiła Ewcia.
Uwielbiam jej kwiaty - zawsze je podziwiałam na jej kartkach,
 a teraz sama mogę je użyć na swoich :)
Bardzo dziękuję Ewuniu ❤❤❤ 

22 komentarze:

  1. Agnieszka, śliczne są Twoje aniołki.
    Gratuluje wspaniałych kwiatów, już sobie wyobrażam jakie piękne kartki z nich powstaną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki urocze!
    Piękny prezent dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! jakie urocze aniołeczki dzieciaczki :) Bardzo, bardzo mi się podobają! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wygrana, cała łąka kwiatów : gRATULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki są śliczne! :) I gratuluję wspaniałej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chłopiec w pasiastych gatkach taaki słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranej :) Świetne aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki są optymistycznie radosne, wprost cudowne!!! Gratuluję Agnieszko pięknej wygranej i uroczych kwiatuszków:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze aniołki :) Nic dziwnego że mają wzięcie :) Gratuluję cudownej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urocze te aniołki :)
    Już jestem ciekawa, co pięknego stworzysz z tych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  11. They are all so adorable!! I love their wings and sweet faces!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki są przeurocze :) Gratuluję wygranej. Kwiaty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne, cudne te aniołeczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko! Aniołki są Prześliczne, A prezent dostałaś wspaniały - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniusie i słodkie Aniołeczki! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze Aniołeczki. Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej! Aniołki przecudne!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.