Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 lipca 2017

1518 - Anielice

Gorąco Wam, bo u nas gorąco się zrobiło. Tak dla ochłody zrobiłam obrazek zimowy :)
Dawno nie miałam czasu na zrobienie kolejnych obrazków filcem malowanych.
Oprócz obrazka kolejne anielice. Robię i robię i skończyć nie mogę :)
Przyjemna to praca. Każda inna.
 Postanowiłam sama namalować im kwiaty na sukienkach :)


Tą anielicę można ozdobić z duch stron i tak właśnie zrobiłam.
Szkoda tylko że taka malutka ok 15 cm wysokości.
 Te dwie też malutkie ok. 15 cm wysokości, a przeważnie ozdabiałam 30 centymetrowe.



23 komentarze:

  1. Wow nie wiedziałam ze takie cudeńka tez robisz ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż Ty masz talentów? Jestem pod wrażeniem obrazek mega, a aniołki ... magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty na sukniach anielskich. Ślicznie wyglądają.
    Obrazek cudny. Podobają mi się rozmycia, które uzyskałaś łącząc wełnę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest obejrzeć taki obrazek w środku lata! A anielice cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, zimowy pejzażyk!
    Anielice zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, kocham Twoje filcowe obrazki! Ten jest cudowny, pomimo, że wprowadza zimową nutkę w sam środek lata.
    Anielice pełne uroku.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) Ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne aniołki :) Obrazek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć dzisiaj upałów u mnie nie ma, to z chęcią się ochłodzę pięknym, zimowym obrazkiem :) A aniołki zachwycające :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te obrazki filcem malowane są cudowne, a anielice - jedna piększniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aniołki a obrazek jest po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny obrazek, a aniołki to na pewno w każdym rozmiarze znajdą amatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za te mroźne klimaty,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten obrazek z filcu. Bardzo mi sie podoba, choć zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filcowy obrazek jakiż on jest piękny, że tak można malować filcem - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. They are all so gorgeous!! I love the texture on the wings!! So beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten zimowy obrazek! A anielice zachwycające. Cudnie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely angels, Agnieszka. They are beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny obrazek, dobry na gorące dni ;)
    Anielice przepiękne, świetnie wyglądają te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny obrazek!!! Cudowne aniołki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny zimowy obrazek z gilami :-D

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.