Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 października 2017

1579 - W różanym ogrodzie

Właśnie kilka dni temu zakupiłam papiery z nowej kolekcji CRAF&YOU "White Day".
Papiery są wręcz stworzone do ślubnych kartek. Na białym tle delikatne motywy różane
Zakochałam się w tej kolekcji. Od razu zrobiłam dwie kartki. 
Jedna jest już skończona i  dziś Wam ją pokażę  :)
Parę z lekkiej masy plastycznej postanowiłam umieścić w romantycznym 
okienku z ptaszkami.
Ptaszki powtórzyły się również w środku na kieszonce na pieniążki, 
tylko tam zostały wytłoczone w papierze wizytówkowym.
Do kompletu zrobiłam złotą kopertę :)






30 komentarzy:

  1. Bardzo podziwiam Twoje karteczki!!! I ta cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i romantyczna dzięki różom :-D Piękna ta parka :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny papier i ta Para Młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka!!! Papiery i Para Młoda prezentują się przepięknie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga,karteczka jest taka delikatna i romantyczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, bardzo delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. papierki są cudne, a karteczka jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to po prostu nie nadążam Aguś za Tobą, mój podziw dla karteczki jest oczywisty, ale raz chociaż wspomnę te Twoje cudne kopertki... :)
    Dużo słoneczka i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka - bardzo romantyczna i niezwykle delikatna. Prezentuje się cudnie.
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, piękna kartka! a ja z papierków z tej kolekcji zrobiłam ślubnego box-a, wkrótce pokażę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow, jaka piękna! Taka delikatna i romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, kolejne cudo. Jestem wielka fanką Twoich kopert.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko! Twoje karteczki po prostu zachwycają, Co jedna to ładniejsza - A te koperty Są prześliczne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna, romantyczna karteczka! Też mam te papierki, ale jeszcze nie zdążyłam użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka, wspaniały pomysł z tym okienkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne motywy, całość ujmująca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka romantyczna i super delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  21. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.