Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 listopada 2017

1605 - W zimowym klimacie

Dzisiaj  obrazek filcem malowany - zimowy krajobraz i trzy proste świąteczne karteczki.
Obrazek zrobiłam między malowaniem skrzyneczek.
Jak zobaczyłam tą biało - srebrną rameczkę to właśnie sobie pomyślałam,
że fajnie będzie w niej wyglądał zimowy krajobraz.
A jeżeli chodzi o karteczki to postawiłam na prostotę.
Wszystkie zrobiłam z jednego papieru. 
Raczej nie zdążą mi się taka oszczędność w robieniu kartek,
ale mam nadzieję, że się Wam spodobają.





18 komentarzy:

  1. Obrazek bardzo urokliwy :) Karteczki śliczne - ja bardzo lubie tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek cudowny! A karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. These are all absolutely stunning!! I love the designs and the details you added!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, u Ciebie zawsze ślicznie ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko! Obrazek jest cudowny, A Karteczki przepiękne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten zimowy obrazek! A karteczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie :) Takie zimowe klimaty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje obrazki są urocze :)
    Pięknie mieszasz kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace... jednak obrazek nie do pobicia; cudnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo duży talent, rzeczy są przepiękne!
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje, i w wolnej chwili zapraszam
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja już pisałam, że uwielbiam Twoje filcowe obrazki? Oczywiście, że tak, ale nie mogę się oprzeć i nie napisać jeszcze raz. Mistrzyni!
    Podziwiam też karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. zimowy krajobraz pełen uroku, srebrna ramka fajnie podbija zimowy klimat kompozycji

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje filcowe obrazki zawsze zwalają mnie z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten widoczek, a kartki bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, obraz jest nieziemsko piękny, mogłabym go podziwiać godzinami, i zazdroszczę tej osobie u której wisi, a takie proste kartki moim zdaniem są najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.