Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 listopada 2017

1606 - Złota szkatułka

Słoneczny dziś poranek. Czasami ta jesień jest piękna!!! 
Jeszcze kilka dni słonecznych i ciepłych nas czeka, przynajmniej tak zapowiadają :)
Dzisiaj kolejna praca w technice decoupage. 
Tą dużą szkatułkę zaczęłam robić jeszcze przed wakacjami. 
Mniej więcej miałam na nią pomysł, ale tak nie do końca sprecyzowany :)
Najpierw zrobiłam reliefy i na tym się skończyło, 
bo nie mogłam się zdecydować na motyw, 
który miał być na środku.
Dopiero teraz wpadł mi w oko papier ryżowy z cudowną różą.
Kolor złoty nie był wcześniej planowany, ale właśnie kupiłam tą farbkę i stwierdziłam, 
że  ma ładny odcień i fajnie będzie się komponować z tą różą.
Trochę mieszałam kolorki i jak paćkałam tym złotem to od czasu do czasu 
kapnęłam trochę różu i zieleni :) 
Chciałam żeby się te kolorki w niektórych miejscach przenikały:)
Chyba najbardziej lubię takie prace, gdy pomysły przychodzą w trakcie pracy
i tak do końca nie wiem co z tego wyjdzie :)
Mi się podoba, a Wam?





26 komentarzy:

  1. Agnieszko, każda Twoja praca jest urzekająca. Ta szkatułka jest wyjątkowa!!!Świetnie ozdobiłaś ją reliefami a złoty kolor fantastycznie współgra z piękną różą. Bardzo lubię różane dodatki w pracach. U nas w Rzeszowie dzisiaj też piękny, słoneczny dzień. Złote, ostatnie listki wiszące na drzewach drgają poruszane lekkim wiatrem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna szkatułka, cudowne róże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to Ela napisała szkatułka królowej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna szkatuła, jest przepiękna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna szkatułka dla prawdziwej damy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna! Świetny kolor wyszedł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i elegancka...cudownie tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna i elegancka:) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne kolory, subtelnie i bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so gorgeous!! The roses are beautiful!! The inside looks amazing, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Przeurocza szkatułka, Kolor ma piękny - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Elegancka! Reliefy i motyw z różą wspaniale do siebie pasują. Wspaniały kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna szkatułka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i bardzo elegancka szkatułka. Cudnie jej w tej złotej kolorystyce. Motyw róży jest śliczny. Zachwyca mnie również wnętrze szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ocieka elegancją i bogactwem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała! Prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ale cudowna, bardzo stylowa szkatułka. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.