Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 listopada 2017

1607 - Makowo- lawendowy chustecznik

Witajcie kochane :) 
Dziękuję za wszystkie komentarze - motywują mnie do dalszej pracy :)
Często słyszę pytania - kiedy ja to robię ? 
Wieczorami :) 
Po prostu każdy wieczór spędzam przy swoich robótkach oprócz niedzieli :)
A jeżeli chodzi o decoupage to przeważnie robię kilka rzeczy naraz.
Jak już mam się paprać farbami to od razu hurtem :)
Potem wykańczam je pokolei.  
Lakieruję je potem również hurtem, bo tak jest praktycznie :) 
Teraz też lakieruję 3 rzeczy naraz :)
A dziś skończony i wysuszony już chustecznik makowo - lawendowy.
Jego robiłam trochę inaczej, bo nie malowałam go najpierw farbą akrylową, 
tylko bejcowałam na biało. Taki eksperyment.
Niestety przekonałam się, że motyw nie można przykleić w całości,
każdy kwiatuszek trzeba by wyciąć z osobna i przyklejać pojedynczo.
Ale jakoś sobie poradziłam z tym fantem. 
Trochę domalowałam elementów - trawy i lawenda, trochę podmalowałam tło
- i wyszło tak :) 



22 komentarze:

  1. Cudny chustecznik! Przepięknie go ozdobiłaś! Bardzo podoba mi sie podmalowane jakby tło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama radość spojrzeć na taki uroczy letni serwetnik, kiedy za oknem słotna jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolniacha z Ciebie Agniesiu :) Super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny chustecznik :) Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny i taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny chustecznik, jakby wprost przeniesiony z pełni lata.
    Widzę, że spędzamy wieczory w podobny sposób:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely gorgeous!! The flowers are so beautiful!! I love this!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten chustecznik. Śliczny makowy motyw. A tło wyszło Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten chustecznik. Lubię i lawendę, i maki. Gdy byłam młodsza wieczory, podobnie jak Ty, poświęcałam na swoje robótkowe pasje. Dziś wszystko co robię, powstaje przy świetle dziennym, bo wzrok już nie ten:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Chustecznik jest Śliczny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany eksperyment! Fajnie potrafisz domalowywać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, miły powiew lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, absolutny fenomem, połączenie maków z lawendą, jeszcze się nie spotkałam i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.