Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 listopada 2017

1622 - Na 18 - stkę ze stempelkiem

Witajcie kochane :)
Dzisiaj pokarzę Wam karteczkę na 18 urodziny.
Pierwszy raz kolorowałam stempelek promarkerami. 
Właśnie sobie zakupiłam stempelek z wykrojnikiem na Aliexpress,
 i powiem Wam - fajna sprawa, bo nie trzeba go wycinać nożyczkami.
Mają tam jeszcze kilka wzorów stempli z wykrojnikiem w komplecie :)
I mam nadzieję, że będzie w przyszłości większy wybór :)
Kolorowanie bardzo mi się spodobało, więc pewnie częściej będę sięgała po stempelki.
Promarkerów nie mam na razie dużo, ale mam nadzieję, 
że z czasem kolekcja kolorystyczna będzie się powiększać :)
Do koperty przywiązałam jeszcze podkówkę na szczęście :)




20 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka :) Koperta również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo ładnie pokolorowałaś stepelek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is gorgeous!! She's so beautiful!! I love the pretty flowers and the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, stempelek jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!!! Stempelek cudnie pokolorowany :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet a ten pomysł z podkówką na szczęście rewelacyjny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, taka radosna i dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko! Karteczka jest Prześliczna, A ta panienka zauroczyła mnie jest Cudowna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka! Stempelek jest rewelacyjny. Przepięknie go pokolorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pomalowałaś stempelek i dzięki temu karteczka wyszła rewelacyjnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka dla wchodzącej w dorosłe życie dziewczyny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie pokolorowany stempel :) Fajna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczęce i bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka, a stempelek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna! No i znowu widzę zachwycającą kompozycję kwiatową :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.