Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 grudnia 2017

1637 - Hura emerytura :)

Nie tylko świąteczne prace na moim biurku, powstało ostatnio także sporo prac na inne okazje :)
Dziś pokażę Wam pierwszą z dwóch karteczek z okazji przejścia na emeryturę :)
Miała być z odrobiną humoru :)
W środku dużo miejsca na podpisy współpracowników. 
Do kompletu ozdobna koperta.
Trochę zazdroszczę :) Ja jeszcze sporo lat muszę czekać na emeryturę. 
Myślę, że nie będę się nudziła :)
A moja radość będzie taka jak na tej grafice 😊💃💃💃





30 komentarzy:

  1. piękna kartka , nie ,nie nudze się od 10 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka :) Taka radosna i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Ja też chcę na emeryturę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) Radosna i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna, godna udostępniania :)
    Nie widziałam takiej nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka. Każdy marzy o takiej radosnej emeryturze. A ile czasu będzie na tworzenie rękodzieła!:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo :)! Z taką kartką aż milej wchodzi się na nowy etap życia :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest! Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak dożyję to też się tak będę cieszyć :) fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so beautiful!! The image is adorable!! The papers and flowers are gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko! Karteczka jest przeurocza i wesoła, Życzę Ci Szybkiej Emerytury - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta grafika a kartka będzie wspaniałą pamiatką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka :) Grafika jest super :) Gdzie ją znalazłaś? Jak robiłam kartki dla emerytek to właśnie brakowało mi grafik z humorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogole mam straszny problem by znaleźć jakie kolwiek grafikk z humorem, ostatnio szukalam dla osoby chorej i tez nic...

      Usuń
  17. Aga,kartka rewelacja,jeszcze parę lat i ja będę tak cieszyć się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na kartkę dla szczęśliwej emerytki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedyna w swoim rodzaju - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, bardzo pozytywna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jest ta kartka, świetnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.