Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 grudnia 2017

1640 - Ostatnie shadowboxy szopki

To już ostatnie w tym roku. Być może jeszcze wykorzystam tą formę na inne okazje :)
Pierwsza jest kartką którą można złożyć i wysłać.
Druga natomiast jest nie składana, bo dorobiłam jej daszek.
Chyba zostawię ją dla siebie i będzie ozdabiać mój dom :)
Chciałam Was jeszcze zaprosić do przyłączenia się do 
akcji robienia kartek dla chorej MARLENY.
Ja postanowiłam się przyłączyć i jeżeli Wy miałybyście ochotę to zapraszam
na blog  Rekodzieło Etoile gdzie znajdziecie wszystkie informacje







A już jutro KIERMASZ ZAPRASZAM


21 komentarzy:

  1. Piękna warstwowa praca. Szczególnie ta druga bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Supr wygladaja te Twoje karteczki szopki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,będzie się działo na kiermaszu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję za puszczenie informacji dalej☺

    OdpowiedzUsuń
  5. super i daszek do szopki to niezły patent

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe :) Uwielbiam te Twoje szopki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szopeczki, Aguś. świetny pomysł z daszkiem.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. These are so gorgeous!! I love the box designs and the beautiful Nativity scenes!! Stunning cards!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe te Twoje szopki, obie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki a daszek dodaje uroku i oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te przestrzenne karteczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Przepiękne są te Twoje szopki, Pomysłowa jest ta z daszkiem
      Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  13. Prześlicznie wyglądaja i bardzo ciężko byłoby wskazać najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na kartkę z daszkiem, obydwie bardzo mi się podobają:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje szopki. Świetny pomysł z tym daszkiem. Szopka będzie wspaniałą ozdobą domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kartki! Obie wyglądają przepięknie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne :) Daszek to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.