Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 lutego 2018

1699 - Pamiątka Komunijna dla chłopca

Ostatnie dni poświęciłam głownie na karteczki komunijne. 
Robią się w międzyczasie nowe prace decu, które pokażę Wam w przyszłym tygodniu :)
A dziś karteczka pamiątka komunijna dla chłopca :)
Wykorzystałam cudny papier w niezapominajki:)
Nowy wykrojnik z CraftPasionn :)
Kopertę ozdobiłam za pomocą nowego folderu do wytłaczania.
Brakowało mi foldera  A4 bardziej pasującego do męskich prac i taki sobie upatrzyłam.





19 komentarzy:

  1. Śliczne te niebieskie akcenty :-) Bardzo elegancka i piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Twoje duże koperty 3D ja ciągle mam z nimi pod górkę. A Ty już chyba opanowałaś je do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, kopertę zrobiłaś piękną - warto było zainwestować w folder ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. Już nie mogę się doczekać własnej machiny :) wykrojników mam już całą siatkę bo kupuję po troszku przez kilka miesięcy :)A kiedyś może nauczę się robić karteczki bo póki co robię z tego co mam lub kupnych scrapek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, elegancka karteczka! Pięknie prezentuje się w tych niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna niezapominajkowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka - koperta wyszła super

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała, po prostu wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so gorgeous!! I love the beautiful design!! It's stunning!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna, bardzo ładnie ubrałaś ją w niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Karteczka przecudnej Urody,Tylko się zachwycać - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.