Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 lutego 2018

1718 - Herbaciarka w fiolecie

Witajcie !!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać herbaciarkę,
 którą zrobiłam w ramach współpracy ze sklepem DEKALO.
 Dobrze zaopatrzony sklep - polecam.
Zrobiłam jeszcze w lecie, ale jakoś zapomniałam ją tu pokazać.
Dół wykończyłam lakierem welurowym, który w dotyku jest aksamitny.
Podoba mi się to matowe wykończenie. 
Góra natomiast jest wykończona błyszczącym lakierem wodnym.
Motyw kwiatów z papieru ryżowego.









20 komentarzy:

  1. Piękna ona!!!! Cudny motyw a do tego Twoje wykonanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna skrzynka, uroczo się prezentuje... :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :))bardzo lubię lakier touch me:)))aż się chce głaskać rzeczy nim lakierowane:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś wciąż zaskakujesz! Bardzo lubię takie niepowtarzalne dekoracje. Dopracowane, wymuskane i pięknie wykonane. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno człowiek je i pije również oczami. Jestem pewna, że z tak cudnej herbaciarki, herbata będzie smakować o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! I na zewnątrz, i w środku.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, jest przepiękna, kolory i motywy wybrałaś boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so gorgeous!! I love how you've decorated the box!! It's so stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna! Przepiękny motyw, prześliczna kolorystyka i oczywiście perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna herbaciarka. Również nawiązałam z nimi współpracę ale jakoś ucichło więc swoje prace już będę reklamować pod swój sklep, więc dobrze się złożyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ucichło i stwierdziłam, że nie będę dłużej czekać z publikacją :)

      Usuń
  11. Piękny jagodowy kolorek :), wyszła niezwykle apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała!!! Piękne kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna herbaciarka. Śliczne kolory i motyw na wieczku. Jest piękna, romantyczna:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię fiolety, więc bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.