Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 marca 2018

1751 - Dwie małe komunijne

Dzisiejsze karteczki zrobiłam jeszcze przed kiermaszami.
Proste i z płaskimi kwiatami, żeby zmieściły się do zwykłych kopert.
Na pierwszej umieściłam większy kwiatek, który zrobiłam z foamiranu :)
Dziś pora na pieczenie rurek, które moi domownicy uwielbiają, 
więc żadne święta się bez nich nie obędą :)
Dotarły jeszcze do mnie dwie karteczki świąteczne :)
Bardzo dziękuję ❤❤❤







Od Joasi - CHIMERY
Jest cudna!!
 I od Sylwii
Też jest cudna!!

20 komentarzy:

  1. Piękne kartki, ja na dzień dzisiejszy zawiesiłam wszelkie prace robótkowe , czas na kuchnię

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są wszystkie prace :) na rurki tez mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są cudne. Ciekawe, niestandardowe podejście z drugą kartką komunijną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki przygotowałaś i piękności dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki świąteczne już rozesłałam do Rodzinki. Wielkanocne serdeczności, miłości i radości życzy Bea:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam się i zżarło mi coś komentarz :( Piękności! I bardzo podoba mi się ażurowy wykrojnik sizzixa (mam i jeszcze nie użyłam ;) ). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, wspaniałe kartki - jak zawsze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko! Twoje kartki zawsze są Przepiękne , Ale ten biały kwiatek mnie zauroczył - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe dzieła sztuki, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, delikatne karteczki. Będą cudownymi pamiątkami :)
    Prześliczne karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kartki, szczególnie druga, to tło w kwiaty świetnie wygląda :)
    Cieszę się, że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki a komunijna ''wymiata'' śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ,ale te różowości z bielą są naj ,naj :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.