Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 kwietnia 2018

1765 - Pudełko na karty

Kupiłam sobie dwa pudełka na czekoladę w Scrapku.
Jedno ozdobiłam na I Komunię i pokazywałam go tutaj niedawno :)
Pudełeczko się spodobało i zostałam poproszona o ozdobienie takiego 
pudełeczka na zupełnie inną okazję. 
W pudełeczku zamiast czekolady znajdą się dwie talie kart do gry.  
A ponieważ pudełeczko będzie dla pana obchodzącego 50 urodziny 
wybrałam papiery granatowe w kratę z GALERII PAPIERU.
Połączyłam je z bordowym papierem.
Do środka wkleiłam powycinane grafiki kart :)




20 komentarzy:

  1. Powstał bardzo oryginalny i osobisty prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie ozdobione pudełko obdarowanemu będzie się podobać

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spersonalizowany prezent, obdarowany będzie zachwycony.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this is so fabulous!! I love the design!! It looks amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jest, wygląda bardzo elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykły, oryginalny i piękny prezent.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne pudełeczko! Świetny pomysł z tymi wklejanymi grafikami kart :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł! Świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne pudełeczko jestem pod wrażeniem .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo eleganckie :). Takie pudełko to bardzo ładny i oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne jest, wygląda bardzo elegancko :))

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo sympatyczne połączenie kolorów, a wnętrze - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny i bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karty w środku .Pomysłowe pudełko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe i bardzo pomysłowe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.