Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 maja 2018

1809 - Dla dzieci

Dziś prace dla dzieci.  Muszę uzupełnić swoje zapasy anielskie.
Zaczęłam od dwóch aniołów - chłopców. Następne czekają w kolejce :)
Oprócz aniołów zrobiłam jeszcze jedną  karteczkę z Kubusiem i Tygryskiem.
Uwielbiałam kiedyś czytać swoim synom książeczki o ich przygodach :)
Synowie wyrośli - sentyment został :)





A wczoraj mieliśmy taką cudowną tęczę :)
 
W tym sezonie takie kompozycje zdobią mój domek :)
 I jeszcze zdjęcie na mój ogródek z górnego balkonu.



27 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Aguś.:) Bardzo fajna kompozycja na oknie, cudny ogródek, a za płotem jaki wspaniały widok...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna tęcza :) Kubus Puchatek to także bajki dzieciństwa mojej córci :) Piekne masze roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i aniołki z iskierkami w oczkach :-)
    A roślinki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super zdjęcia, uwielbiam je robić i oglądać u innych też :)
    Karteczka fajna wesoła, a te aniołki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNE aniołki, tęcza była u mnie też

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe anielskie chłopaki! Ja też lubiłam czytać moim dzieciom.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie te karteczki! :) A kompozycje ogrodowe cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki przeurocze, co za sympatyczne twarzyczki. :) Kartka urocza, zaraz magia dzieciństwa się przypomina.

    Ogród masz piękny, no a tęcza zawsze cieszy. Szkoda, że u mnie nie było, ale jeszcze będzie. hehe Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace Agniesiu :) A ogrodowe kompozycje prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze prace - szczególnie ta kartka :-)) I śliczny masz ogródek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. The angels are absolutely adorable!! And I love the beautiful card with Winnie the Pooh and Tigger!! So fun!! The rainbow is amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodkie aniołki i karteczka! Piękne otoczenie domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne aniołki i kartka. A jakie śliczne kwiaty, szczególnie te nakrapiane.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciły mnie te aniołeczki, a kompozycje kwiatowe prześliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko! Karteczki Urocze, Aniołki Jakie słodziaki, Tęcza to dobry znak, Kwiatki Śliczne, Fioletowych jeszcze nie widziałam, A ogródek masz Piękny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te aniołeczki :) Karteczka urocza i radosna. A Twój ogród przepięknie się prezentuje :) Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka bardzo fajna, aniołki niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ładny ogródek. Fajna ta kartka z Kubusiem Puchatkiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Pełne uroku i bardzo wesołe prace :)
    Przepiękny ten Twój ogród.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołki mają fantastyczne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołki mają fantastyczne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Agnieszko piękny masz ogród a karteczki przeurocze jak zawsze zachwycam się, cudne są ,jutro idę z moją piękną torebeczką od Ciebie do mojej mamy :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe aniołki i słodka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze łobuziaki i piękny widok ogrodu :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.