Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 czerwca 2018

1823 - Niech się spełnią marzenia

Dzisiaj karteczka uniwersalna z napisem, 
który może być na imieniny lub urodziny z wieżą Elffia w tle :)
Połączyłam tu motyw kwiatowy z wyciętymi kwiatami z arkusza, 
który była razem z kolekcją papierów ScrapAndMe- Romantic Garden.
Żółty duży kwiat wycięłam wykrojnikami z foamiranu :)
Na karteczce znalazła się również dziewczyna - stempelek, który kupiłam kiedyś na Ali :)
 Pokolorowałam go promarkerami i  wyciełam :) 
Straszne maleństwo ten stempelek, nie łatwo go kolorować i wycinać :)





17 komentarzy:

  1. Śliczna, romantyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. subtelna karteczka :)
    pozdrawiam Agnieszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantycznie... :) bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so gorgeous!! I love the beautiful papers and flowers!! The image is fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita precyzja przy wycinaniu, śliczna karteczka Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie łączysz przestrzenne kwiatki z tymi płaskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Piękna jest, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna karteczka :) Bardzo podobaja mi sie jej kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko! Jak wszystkie Twoje karteczki jest Śliczna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka Agnieszko. Pięknie ukwiecona z uroczym stempelkiem :) Bardzo klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna :) Urocze kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.