Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 czerwca 2018

1843 - Torebeczka na 60 urodziny

Witajcie :) Mam dla Was dzisiaj kartkę torebeczkę na 60 urodziny :)
Bardzo lubię robić te torebeczki :)
Przez ostatnie dwa dni zajmowałam się męskimi karteczkami, które nie długo Wam pokażę :)
I na koniec posta kilka zdjęć z mojego ogródka.
Posadziłam sobie w tym roku nowe kolory kali - żółtą i czerwoną :)
Polubiłam bardzo te kwiaty :)







 Zakwitły również lilie, hortensje i powojnik :)






  W tym roku kupiłam sobie dwa krzaczki borówki amerykańskiej i właśnie zaczyna dojrzewać :)

29 komentarzy:

  1. Karteczka torebeczka jest urocza:) A ogród masz niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kwitna kwiaty , karteczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna torebeczka.:) Przepiękne kolory królują w Twoim ogródku Aguś, zachwycam się lilią koloru biskupiego, a najbardziej zaskoczyły mnie kalie. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne torebeczka, kwiaty zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karta super pomysł :) Ogród wspaniały! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest absolutnie przepiękna :) Wspaniałe masz kwiaty w ogrodzie :) Podkradnę troszkę pomysł bo sama dopiero szykuję swój mały ogródek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna torebeczka :) Kwiatki masz przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sympatyczna karteczka; zachwycające kwiaty Aguś, powinnaś je częściej pokazywać

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty. Ta torebeczka jest genialna. Jaki ma piękny uchwyt. Jest przecudowna, bardzo mi się podoba pod każdym względem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna karteczka-torebeczka, piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała kartka kwiaty cudowne

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebeczka przepiękna! A rośliny odwdzięczają się pięknie za Twoją troskę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. So gorgeous!! I love the design and the papers!! It's so fabulous!! And the flowers are all so stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz kwiaty, Aguś. A torebeczką jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta papierowa torebeczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje Torebeczki są Agnieszko przepiękne, moja mama była zachwycona i czekam na kolejne cudne karteczki :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka cudna a kwiaty zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje torebeczki są prześliczne, kwiaty masz cudne, też mam borówkę i przynajmniej dwa zbiory! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. torebeczka cudnej urody,kwiaty cudne

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko! Torebeczka jest Przeurocza, A Kwiatki masz Prześliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna karteczka!
    Dziś tylko się witam, bo mam straszne zaległości.
    Pozdrawiam cieplutko Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja torebeczka jest niesamowita! Cudo :) A w Twoim ogrodzie pięknie wszystko kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    see now

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna ta torebeczka :)
    Ogródek masz przepiękny, z mojej borówki nic nie wyrosło :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka jest pomysłowa i bardzo ładna. W ogrodzie masz piękne kwiaty i zapachniało mi liliami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest świetna, a kwiaty w ogrodzie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna torebeczka :) Zazdroszczę takiego ogródka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.