Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 lipca 2018

1855 - 50 rocznica ślubu

Witajcie :) 
  Ostatnie dni zajęta byłam innymi sprawami, ale już wracam do swoich robótek :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę na 50 rocznicę ślubu:)
Na tą okazję powstało aż 5 kartek, dzisiaj pierwsza z nich :) 
Jestem na urlopie i mało mnie na Waszych blogach,
ale mało wypoczynku  - a dużo spraw do pozałatwiania.
Dziękuję za Wasze komentarze,  postaram się niedługo
 nadrobić zaległości i poodwiedzać Wasze blogi :)




30 komentarzy:

  1. Piękna jest, jakie śliczne kolory połączyłaś ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie zauważyłam, że ostatnio Cię nie było...
    Kartka jak żyłkę śliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, są sprawy ważne i ważniejsze , kartka piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kompozycja, nieprzeładowana i bardzo elegancka. Piękna kartka na wspaniałą rocznicę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko! Bardzo Śliczna i delikatna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ rocznica... a kartka godna tej daty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so gorgeous!! I love the beautiful flowers and papers!! It's so elegant!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka.:) Udanego urlopu Agniesiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka, Aguś.
    Udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Bóg da za 10lat dla nas taka kartka:))cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna rocznica ślubu. Coś pięknego. Karteczka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka i jak zwykle cudowna koperta!
    Skąd ja to znam;) Niby urlop, a człowiek uwija się jak w ukropie, bo milion odkładanych spraw do załatwienia.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza kartka. Już nie mogę się doczekać kolejnych 4 :) Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  16. urocza karteczka, cudne kwiaty ją zdobią...

    OdpowiedzUsuń
  17. Medal od prezydenta będzie :-)
    Elegancka karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sympatyczna :) podoba mi się, że imiona są tak wyeksponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna karta, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i elegancka rocznicowa kartka :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.