Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 lipca 2018

1860 - Aniołek na chrzest

"Ciągle pada! 
Asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby, mokre niebo się opuszcza coraz niżej, żeby przejrzeć się w marszczonej deszczem wodzie."
Tak mi się jakoś z ta piosenką skojarzył dzisiejszy poranek :)
Dotarła do mnie nowa foremka z Alie, którą sobie upatrzyłam i od razu pokochałam.
Postanowiłam go troszkę pokolorować - tylko głowę i rączki. 
Myślę, że  fajnie to wygląda.
Do kompletu zrobiłam ozdobną kopertę :)





19 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna - słodka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przeuroczo! Aniołek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, a że mam słabość do aniołków - to jeszcze bardziej się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka aniołek i piękna kartka.
    Pada? Raczej leje jak z cebra:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka, a aniołek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so beautiful!! The angel is gorgeous!! I love the papers and the design!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna foremka,a aniołeczek pięknie pomalowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, taka delikatna. Aniołek uroczy.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna i delikatna. Aniołek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Przepiękny komplecik, Aniołek Cudowny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, delikatna karteczka, aniołek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplet :) Aniołek jest faktycznie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest, fajnie wygląda ten aniołek :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.