Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2018

1888 - Ślubna fiołkowa

Odpoczywamy od upałów :) U nas wczoraj trochę popadało i temperatura spadła.
 Dziś również ma być fajna umiarkowana temperatura .
Zrobiłam karteczkę na ślub w fiołkowych kolorach.
Zaproszenie na ślub było z motywem fiołeczków, ale niestety nie spotkałam
się papierami scrapowymi z fiołkami.
Uznałam, że ten papier z Galerii Papieru najbardziej mi pasuje.
Dołożyłam trochę swoich kwiatuszków.
Te dwa duże zrobiłam z foamiranu.




16 komentarzy:

  1. Piękne, eleganckie kartki. Mam sentyment do tych papierów z Galerii, tych z różyczkami.💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Piękna, fiołkowa kolorystyka i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna dla młodej pary... czas wesel trwa :) Pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I super, że pokombinowałaś bo wyszło ślicznie, elegancko, romantycznie, a ten fiolet pasuje idealnie do motywu ślubu!! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna :) Te fiołki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!!! Delikatna i bardzo romantyczna :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so beautiful!! I love the design and the gorgeous papers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko! Kolejna Prześliczna karteczka, Kwiatki są Piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i delikatna, w bardzo przyjemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.