Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 września 2018

1904 - Aniołek

Witajcie w pierwszy dzień szkoły :)
 Pamiętacie jeszcze te dni?? Bo ja i owszem pamiętam :)
Czekałam na ten dzień głównie dla koleżanek, 
których czasami nie widziałam całe wakacje :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowy wzór aniołka, który ostatnio zakupiłam.
Kupiłam również inne nowe wzory :) Pokażę Wam niedługo :)
Nie jest mały i powierzchnia do ozdabiania kwiatami
jest dosyć spora. Chyba zagości ten wzór u mnie na dłużej :)
Mój pierwszy wymalowałam w stokrotki i dołożyłam mu serduszko,
które nie było w komplecie :)
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba ?



16 komentarzy:

  1. Jeszcze pamiętam 😊 To były czasy 😊
    Śliczny aniołek 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny aniołek.:) Lata szkolne były wieki temu, to były złote czasy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki 'domowy' aniołek :) czuć, że od serca, malowany z radością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy aniołek. Przepięknie go pomalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, chociaż dodałabym większe serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, ja te dni przeżywam co roku i tak pewnie do emerytury:)
    Aniołek prześliczny, te wielkie, wymowne oczy!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! She's so gorgeous and painted beautifully!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko! Zakochałam się w tym Aniołku, Jest Prześliczny, Pięknie go zdobiłaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy aniołek!
    Pełen radości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny aniołek piękne kwiatki.a gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też pamiętam swoje szkolne lata :)) A teraz spoglądam na to z drugiej strony :)) Wzór aniołka śliczny! Super, że dodałaś serduszko, to taka "kropka nad i " :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczny a te oczy .... głęboki wyraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny! A jakie śliczne oczka ma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny aniołek, ma przepiękne oczy i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, prześliczny aniołek, a te oczęta, takie pełne, i z duszą.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.