Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 października 2018

1929 - Ślub na zamku

Witajcie!! Co za weekend - Polscy siatkarze - mistrzami świata - SUPER!!
Zostałam poproszona o zrobienie kartki na ślub, który odbył się na zamku w Krasiczynie.
Dostałam wytyczne jak ta kartka ma wyglądać.
Miała być czerwono złota. Miał się znaleźć zamek w Krasiczynie i pieczęć.
Zdjęcie zamku przerobiłam na grafikę, a młodą parę wycięłam  ze zdjęcia, które dostałam :)
Pieczęć zrobiłam z lekkiej masy plastycznej, potem ją pokolorowałam farbką akrylową.
Na kopercie również znalazła się pieczęć, a koperta zamyka się na magnesik :)




19 komentarzy:

  1. Śliczna praca :) Nasi górą!!! Polska biało-czerwoni!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieło sztuki Aga... po za tym, od razu wiedziałam że to Krasiczyn <3 Cudna kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo :) Pięknie spersonalizowana :) Bardzo mi się podoba jak podeszłaś do tematu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, piękna spersonalizowana kartka i ten zamek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie sobie poradziłaś, kartka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Fantastycznie zrealizowane zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka i bardzo dostojna karteczka - pieczęć dodaje jej wyjątkowego klimatu. Miałaś świetny pomysł na wykonanie tak oryginalnie spersonalizowanej pracy :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, idealnie wpasowałaś się w królewskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jak z zadawnych czasów. Prawdziwy kunszt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super niespodziankę przygotowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Ty potrafisz zrealizować każde zamówienie, Karteczka jest Cudowna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sobie poradziłaś! Świetna kartka!
    Jestem fanką sportów wszelakich, dlatego oglądałam każdy mecz naszych siatkarzy i z radości nie mogłam zasnąć;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna karteczka! Piękne są te czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wygląda :) Tak elegancko i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo efektowne zaproszenie i kopertka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za wspaniała kartka! Bardzo efektowna, indywidualna i wyjątkowa! Super pamiątka!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.