Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 października 2018

1930 - Kotki dwa

Dzisiaj dwa kotki podstawki pod telefon. 
Doszukałam się nowego sklepu z tymi podstawkami i spodobały mi się te kotki:)
Kupiłam również podstawkę w kształcie litery, niedługo pokażę.
Do tego wzoru idealnie wpasowały się kotki z serwetki, którą już nieraz używałam.
Pierwszego umieściłam w kwiatach, bo głowa idealnie wielkością pasowała do wielkości głowy podstawki. Dołem było by pusto, więc musiałam coś dołożyć.
Pomyślałam, że mógłby siedzieć sobie na łące:)
Na drugiej podstawce dwa różne kotki, jeden szarobiały, drugi rudzielec :)
Nie dawałam tu żadnych kwiatków, bo pomyślałam,
że gdyby miał być z przeznaczeniem dla chłopca lub faceta to lepiej bez kwiatów :)





22 komentarze:

  1. Świetne! Podstawek kotków jeszcze nie widziałam, ale Twoje są urocze :). Pozdrawiam i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie ucieszył ich widok, takie podstawki to sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne kotki.:) Zdradzisz Aguś gdzie je kupiłaś? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stojaczki na telefon... kociaki jak najbardziej pasują na nie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane kociaki <3 i świetnie pasują, super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a skąd ty bierzesz tyle pomysłów,takie koty to nawet nie kłopotliwe

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne podstawki z uroczymi kociakami. Są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam nawet, że coś takiego jest ;-) bardzo ciekawy pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł! Kiciusie są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kotki. Taka podstawka pod telefon bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł, na to bym nie wpadła. Idealne dla miłośników kotków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko! Przeurocze koteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne te kicie i rewelacyjny pomysł na stojaczki, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stojaczki i kochane te kotki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych podstawkach, urzekły mnie także dlatego, że jestem wielką miłośniczką kotów :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.