Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 października 2018

1946 - Kobieca karteczka imieninowa

Witajcie 😘 
Podobno to już ostatnie takie ciepłe dni .. No cóż taka kolej rzeczy...
Mam dzisiaj karteczkę imieninową w letnim klimacie :)
Właściwie zrobiłam wczoraj dwie karteczki z tą kobietą, dziś pokażę pierwszą,
bo druga jest na imieniny szefowej i pokażę ją dopiero w piątek :)
Wykorzystałam trochę skrawków papierów, które szkoda mi wyrzucić, a potem zalegają...
Z tych skrawków powycinałam też kwiatuszki, które przykleiłam na kostkach 3D.
Wykrojnik kobiety już pojawiał się na karteczkach , ale dzisiaj ma inny strój.
Ten wykrojnik ma kilka wersji ubrań.
Widziałyście już tą kobietę w obszernej sukience, dzisiaj jest w wąskiej spódnicy i bluzeczce.
Jest jeszcze wykrojnik wizytowej sukienki i kapelusz - jeszcze czekają na swoją kolej :)



21 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i bardzo fajna dama z wykrojnika.:) Pozdrawiam Agniesiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Fajny ten wykrojnik :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:) A tej pani ładnie w każdej kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie skrawków papieru. Ja mam mnóstwo skrawków materiału i filcu. Też muszę pokombinować bo szkoda ich wyrzucać. Kartka oczywiście super i panienka również, chociaż uwielbiam te jej rozkloszowane sukienki 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka prześliczna! Dama pięknie się prezentuje w każdej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowna i eleganka karteczka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba być mistrzem, żeby codziennie tworzyć takie cudne kartki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so stunning!! The papers are gorgeous!! I love the beautiful lady, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :) Takie delikatne kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka, Aguś. I świetny ten wielofunkcyjny wykrojnik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, lekka i niezwykle kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające różane tło i elegancka kobieta :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka i piękna kobietka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.