Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 listopada 2018

1960 - W szarościach na chrzest

Witajcie :) Nie pamiętam takiej pogody na początku listopada, jest cudnie:)
Z jednej strony się cieszę, z drugiej martwię się ,
że to niestety objawy zmian klimatycznych :(
Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę na chrzest dla chłopca.
Zrobiłam ją  z ślicznych  papierów z kolekcji Magicznej Kartki.
Zakupiłam niedawno wykrojnik kołyski i chciałam zrobić z nią
kartkę na chrzest, ale taka pusta kołyska mi nie bardzo pasowała.
Chciałam, żeby w środku było dziecko.
Przypomniałam sobie, ze kiedyś kupiłam sobie takie wykrojniki na Ali,
w których było m.in. dziecko podrzucane przez ojca. 
Nie korzystałam z niego jeszcze, bo kupiłam ten zestaw z myślą o albumach.
Odcięłam więc ojca, dziecko też musiałam trochę przyciąć i udało się.
Przykryłam jeszcze maluszka kołderką, którą przycięłam z wykrojnika - podusi :)
Maluszka pokolorowałam promarkerami.
Jak widzicie trochę pokombinowałam,  a wyszło tak :


 

14 komentarzy:

  1. Świetna, wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna i subtelna. Ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna, ale pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo i subtelnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super efekt końcowy :)) Ładny wzór kołyski :) Pozdrawiam z równie gorącej Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną pamiątkę zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so beautiful!! I love the crib and the pretty flowers!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło. Karteczka jest urocza i delikatna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrzeba matką wynalazków;) Świetnie sobie poradziłaś! Urocza karteczka.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło super, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszło :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.