Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 listopada 2018

1969 - Na 18 urodziny

Witajcie:)
Dzisiejsza karteczka na 18 urodziny jest największą kartką jaką do tej pory robiłam.
Kartka ma wymiary 25/18 cm - duża :) Takie było życzenie zamawiającego. 
Miało być też dużo kwiatów. Dołożyłam jeszcze ażurowe wycinanki. 
Napis na kartce został zmieniony, ale zapomniałam zrobić zdjęcie :)
Do kompletu zamiast koperty tym razem zrobiłam pudełeczko z okienkiem.
Na tą okazję zrobiłam dwie karteczki, ponieważ to była 18 bliźniaczek.
Jutro zapraszam na drugą :)







19 komentarzy:

  1. przepiękne są kartki u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutka z lekka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Jestem pewna, że bardzo się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, będzie się podobać

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze u Ciebie piękny komplecik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, super karteczka. I kolory, i dobór papierów , kwiaty, ażurki. Wszystko to sprawia, że jest elegancka, lekka, kobieca. Pudełeczko super. A u mnie zastój robótkowy. Na razie nic nowego nie mogę pokazać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

  7. gigantyczna piekność,super ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  8. What a gorgeous gift set!! It's so beautiful!! I love the flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest świetnie zrobiona ^^ Pięknie wygląda ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczka z okienkiem są super!Praca wyszła fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurka, spora! Ale jaka piękna!! Cudowne kwiaty i piękne pudełko :)). Ciekawa jestem drugiej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko! Przeurocza Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie sobie poradziłaś z tak dużym formatem. Karteczka jest prześliczna a bukiecik cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robi wrażenie, przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.