Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 stycznia 2019

2013 - Pamiątka Chrztu z aniołkiem

Czas wracać do pracy, koniec świętowania:)
Dzisiaj u nas sypnęło śniegiem i zrobiło się biało.
Jutro rano muszę jechać do Rzeszowa i martwię się o drogę, bo mówią,
że będzie sypało cały dzień.
Dzisiaj mam pamiątkę Chrztu Świętego dla chłopca.
 Zrobiłam ją jeszcze w połowie grudnia :)
W roli głównej  aniołek, który przysiadł na kompozycji kwiatowej.
Lubię tego aniołka, taki zadumany ..
Miłego dnia Wam życzę :)





13 komentarzy:

  1. This is so beautiful!! I love the sweet angel and the gorgeous flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. No , sypie, i sypie, zima jak w styczniu, piekna kartka na początek roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka!
    No cóż?! Taki mamy klimat i zimą niestety czasem sypie 🙂 wiec aby do wiosny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, piękna, anielska, pełna uroku karta.
    U mnie dziś sypało okropnie, gdy jechałam do pracy wycieraczki nie nastarczyły zgarniać śniegu z szyb. Ja chcę wiosny!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko! A ja chciałabym żeby śnieg popadał, A tu nic , Karteczka Przeurocza , A aniołek Cudowny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pamiątka Agnieszko, zwłaszcza że jestem wielką fanką błękitów i niebieskości.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę bezpiecznej podróży - dzisiaj chyba wszędzie sypie, choć w Krakowie temperatura na delikatnym plusie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, delikatna karteczka z uroczym aniołkiem :)
    Ja też chcę już wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie skomponowana pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna z aniołeczkiem w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, taka leciutka i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i elegancka kartka ! Bardzo lubię te aniołki z masy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.