Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2019

2024 - Ślubna i wyniki CANDY

Witajcie w ten deszczowy poranek:)
Za oknem dużo śniegu, ale pewnie zaraz się to wszystko zmieni skoro pada deszcz.
Dzisiaj mam karteczkę na ślub w pastelowych szarościach i bieli.
Ożywiłam całość z malinowymi  akcentami w postaci małych różyczek.
Do kompletu oczywiście ozdobna koperta.






A teraz wyniki CANDY :)
Bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie i za wszystkie przemiłe komentarze.
W losowaniu pomogła mi strona Losowe.pl
i.... padło na numer 26.

Pod tym numerem zostawiła komentarz CZARNA DAMA :) z Misiowego Zakątka!
Gratuluję!!!!
Poproszę o adres do wysyłki  - mój adres email: agk.20a@interia.pl

28 komentarzy:

  1. Piękna delikatna karteczka :)
    Dziękuję za zabawe,gratulacje dla Ludzi :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka:)
    Gratulacje dla Lidki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bardzo delikatna, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej!!!
    Kartka bardzo delikatna i urocza!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kartka.
    Gratuluję wylosowanej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna karteczka .
    Ogromnie mi się podoba tłoczony papier na kopercie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, gratulacje dla Lidki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka ślubna , gratulacje dla Lidki

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś pięknie Ci dziękuję, nawet nie wiesz jak się ucieszyłam że wygrałam :)
    Maila już do Ciebie napisałam. A karteczka jak zawsze śliczna, ale Ty wszystkie karteczki takie robisz. Zawsze sobie je oglądam i się nimi zachwycam, są takie delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu gratuluję!!!!!a karteczka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka.:) Gratulacje dla Lidzi.:) Pozdrawiam Was dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełna delikatności, prześliczna kartka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko prawdziwe, Agusiu.
    Dziękuję za zabawę, a Lidzi serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś kartka śliczna!!! Gratulacje dla Lidzi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Lidki:-) Piękny, delikatny komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim gratuluję Lidzi!
    Karteczka śliczna i zauważyłam nowy ciekawy wykrojnik na kieszonkę;)
    Pozdrawiam Agnieszko:) U mnie wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatna :) gratulacje dla Lidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i delikatna karteczka,gratulacje dla Lidki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyni. Kartka jak zwykle urocza
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również gratuluję zwyciężczyni! A karteczka piękna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna karteczka :) Zwyciężczyni oczywiście gratuluję :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zabawę a karteczka śliczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Lideczki:)
    A ja dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, lekka i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.