Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 stycznia 2019

2027 - Urodzinowa dla Kasi

Witajcie w czwartek :) 
Jak ten czas szybko  leci, właściwie to przelatuje mi przez palce :(
Dni krótkie, więc jak wracam z pracy, to już ciemno za oknem.  
Pocieszające jest to, że już niedługo dni będą dłuższe  i że bardziej będzie się chciało :)
Ostatnie dni kombinuję z wykrojnikami  dziewczynek i aniołków.
Próbuję zrobić z nich coś nowego, a właściwie nowe dziewczynki
do kartek komunijnych. Zachęciła mnie do tego MALGODIA, 
która pokazała swoje dziewczynki i natchnęła mnie do pracy :)
Jutro więc zapraszam do oglądania pierwszych prób :)
Dzisiejszą karteczkę zrobiłam na  dla mojej chrześnicy,
która właśnie wczoraj skończyła 24 lata :)
Miłego dnia Wam życzę :)





11 komentarzy:

  1. Aguś jak zawsze cudna, delikatna, kobieca i pełna wdzięku :)) Miłego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda Twoja kartka, bez wyjątku jest taka delikatna i romantyczna. Piękne papiery i wykrojnik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa i piękna karteczka :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) czekam na Twoje Komunijne poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna, dziewczęca, po prostu piękna!
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo kobieca karteczka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kobieca karteczka Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is beautiful!! She's gorgeous!! I love the pretty papers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.