Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 stycznia 2019

2032 - Imieninowo

Witajcie w ten mroźny poranek :)
A w dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać jeszcze karteczkę 
imieninowo - urodzinową, którą zrobiłam w sobotę :)
Do kompletu ozdobna koperta.
Wczoraj byłam z synem na wyciągnięcie szwów i kontrolę po operacji w Rzeszowie.
Wróciłam do domu, a tam czekała na mnie niespodzianka 
w postaci karteczki i przydasi od Zosi - ZOFIKO:)
BARDZO CI dziękuję za cudowną karteczkę i przydasie :)
Uśmiech na mojej twarzy od ucha do ucha!!!
Pokażę Wam jeszcze cudowne pierniczki, które dostałam od bratowej :)
Prawdziwe dzieła sztuki.





KARTECZKA OD ZOFIKO




19 komentarzy:

  1. Piękna jest Twoja karteczka i też w odcieniach różowych. Cieszę się, że moja dotarła na czas i sprawiła Ci radość. Pozdrawiam ciepło. U nas nocą był -10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki śliczne! Pierniczki to tylko do podziwiania, no ewentualnie serduszka do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o raju, te pierniczki to mistrzostwo świata :) tylko ich nie zjadaj!!!!!!! ale masz zdolną bratowa :) jak widać rekodzięło to u Was rodzinne :) imieninowe najlepszości Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik i wspaniałe prezenty. Wszystkiego dobrego Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pierniczki ! Wszelkiej pomyślności i szczęścia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś kartka piękna, ale te pierniczki to cudo!!!! Ogromny talent ma Twoja bratowa - podziwiam i aż zazdroszczę :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, kartki są piękne, ale te pierniczki tym razem skradły posta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki śliczne a pierniczki cudeńka prawdziwe :) Agnieszko, najlepsze życzenia imieninowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your card is gorgeous, as is the one you received!! The cookies look amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka! Po niej widać że piękny, ozdobny papier to połowa sukcesu!
    Pierniczki rewelacyjne! Kartka od Zofiko równie piękna! Wszystkiego najlepszego Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pierniczki na prawdę wyglądają przepięknie :) Karteczki obie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, fantastycznie ukwiecona karteczka. Prezenty cudowne dostałaś. A te pierniki są niesamowite. Małe dzieła sztuki :) Serdeczności Agnieszko przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak kartka tak i pierniczki są niesamowite. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki i pudełko, ale te pierniczki ... mniam, wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolną masz bratową, pierniczki są zniewalające.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka :) Pierniczki są niesamowite, aż szkoda takie zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną kartkę zrobiłaś i śliczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.