Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 stycznia 2019

2033 - Wzory zaproszeń komunijnych

Witajcie :) 
Miał być dziś w nocy u nas wielki mróz, ale nie było i dobrze :)
Dziękuję za wszystkie wczorajsze komentarze :)
Pierniczki nie zrobiła bratowa tylko zakupiła u innej zdolnej osoby, 
ale ona często wyszukuje dla mnie takie wspaniałe prezenty :)
Nie raz dostawałam np. czekoladki ręcznie robione w pudełeczku zrobionym z czekolady :)
Dzisiaj mam trzy kolejne wzory zaproszeń komunijnych.
Myślę, że to środkowe nadawało by się również na inne okazje.
Miłego dnia Wam życzę :)




13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zaproszenia. Mnie najbardziej podoba się to pierwsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś piękne zaproszenia, zwłaszcza ten pierwszy wzór. A bratową masz super. Fajnie, że tak stara się obdarowywać Ciebie :)). Buziaki! PS.U nas dzisiaj -5

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) sezon komunijny sie zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne i eleganckie :) Takie wyszukane prezenty cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, bardzo wysmakowane zaproszenia. Środkowe faktycznie bardzo uniwersalne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenia, bardzo podobają mi się ażurki, więc środkowe - uniwersalne jak dla mnie najpiękniejsze. Pozdrawiam Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. They are all so beautiful!! Gorgeous designs!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, takie delikatne jak okazja tego wymaga.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno znajdą się chętni na taie ślicznośi

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Szczególnie to drugie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.