Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 stycznia 2019

2038 - Ślubna w letnim klimacie :)

Witajcie :) Za oknem ćwierka głośno ptaszek, czyżby wiosna się zbliżała?
Właściwie, to w ten weekend udało mi się zrobić sporo kartek.
Najwięcej zrobiłam komunijnych, ale udało mi się też zrobić jedną ślubną i dzisiaj właśnie ona.
Zrobiłam ją z cudownych papierów w letnim klimacie.
Na środku w serduchu młoda para z lekkiej masy plastycznej.
Kilka kwiatuszków i gotowe :)
Do kompletu ozdobna koperta wytłaczana w róże :)





18 komentarzy:

  1. Prześliczna! Bardzo ładna jest ta para, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, też uwielbiam zaglądać do Ciebie i podziwiać :)
    Cudna karteczka... jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka,ta młoda para jest świetna :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, delikatne kolory i kompozycja idealne na tą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka, przywołujesz wiosnę tymi pięknymi kwiatuszkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna! Wspaniała jest ta para.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely gorgeous card!! I love the beautiful papers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna!!! Para Młoda niesamowita. :)) Ja dzisiaj również już słyszałam piękniejszy śpiew ptaków niż tylko krakanie :)). Uściski Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka prześliczna! No i jest moja ulubiona para młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna :) Uwielbiam tą parę młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! Pracowity miałaś weekend - czekam na prezentację na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, to jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, romantyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest, bardzo ciepła i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.