Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2019

2055 - Komplecik na I urodziny Leona

Koleżanka poprosiła mnie o przygotowanie kartki i skarbonki
 na pierwsze urodziny jej wnuczka Leona :)
Skarbonka miała być żyrafą z jakieś bajki, 
ale ta grafika, którą znalazłam  nie nadawała się.
W swoich zbiorach miałam serwetkę z tą żyrafą, 
więc postanowiłam ją wykorzystać :)
Mi się podoba, koleżance również i to mi wystarczy:)
Do kompletu zrobiłam karteczkę -  spodenki z koszulką :)
Fajnie się robi takie prace dziecięce :)










20 komentarzy:

  1. Ale słodki komplecik :) skarbonka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. super prace.... skarbonka świetna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta skarbonka jest super. Żyrafka ekstra i ten misio z tyłu... świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaderska skarbonka i superaśna karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny komplecik a skarbonka piekna i kolorowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to słodkie! Przecudny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super!!! Żyrafa rządzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. They're so creative and beautiful!! I love the adorable giraffe and the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dziecięce prace są niesamowite! Mają ogromny urok!!! Śliczna kartka i skarbonka!!! Piękny komplet! Uściski Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, świetne są takie dziecięce prace. Skarbonka - książka jest rewelacyjna, że już nie wspomnę o kartce.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka! A skarbonka rewelacyjna :) Ta żyrafa jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały upominek dla Leosia! Zostanie w pamięci na długo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna skarbonka, ale kartką jestem najbardziej zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny zestaw, aż chce się być dzieckiem, aby mieć takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prezenty urodzinowe ! Żyrafa urocza a kartka w oryginalnym kształcie :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.