Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lutego 2019

2065 - Podziękowania dla promotora

Witajcie w niedzielny poranek :)
Po ostatnich słonecznych dniach czuję się dużo lepiej :) Widać i czuć wiosnę.
Chłodniejsze dni i noce pewnie jeszcze będą się trafiać, ale takie uroki wiosny.
Najważniejsze, że dzień dłuższy i mamy więcej słońca  :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę dla promotora.
Kolorystykę wybrała zamawiająca , ale mi się bardzo podoba taka kolorystyka!
Karteczka jest w formacie DL i zapakowana jest w ozdobne pudełeczko.
Zdjęcia nie najlepsze, ale kartkę robiłam w ekspresowym tempie i zdjęcia też :)






19 komentarzy:

  1. Świetny komplecik! Skąd ja znam te ekspresowe zamówienia hehe, ale cóż, trudno odmówić;)
    Miłej niedzieli Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie podziękowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekspresowa ale świetna, stylowa i elegancka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Bardzo mi ta kolorystyka do wszelkiej maści uczelni pasuje, komplet wyszedł bardzo udany. Ja mam kłopoty zczcionkami od wieków... to Z wyszło jakoś jak W?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo elegancka kartka, Aguś.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, Agnieszko!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś rzeczywiście świetne kolory!!! Bardzo eleganckie, na wyjątkową okazję :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i bardzo elegancki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie, stosowne na taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny i elegancki komplecik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie i elegancko wykonane :) A wiosny czekam z utęsknieniem, żeby tonu ciuchów na siebie już nie ubierać. Więcej słońca to człowiek radośniejszy :) Pozdrawiam serdecznie Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest, bardzo eleganckie, idealne na tę okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. What a gorgeous card and box set!! They're so stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatne, subtelne i pięknie podane 🌸

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna,bardzo dostojna,chyba właśnie miało tak być

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe, eleganckie podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.