Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 marca 2019

2095 - Komunijne pamiątki dla chłopców

Dzisiaj mam trzy pamiątki komunijne dla chłopców.
Pierwsza stokrotkowa. Ozdobiłam ją tekturką ze Scrapka.
Tekturkę częściowo ozdobiłam embosinngiem.
Natomiast postać chłopca pokolorowałam - trochę promarkerami,
trochę białą konturówką :)
Druga również jest z tekturką, ale tym razem nic z nią nie robiłam.
Trzecia jest z chłopcem z wykrojnika, który pokolorowałam promarkerami.
Na dzisiaj tyle :)
Miłego dnia :)














17 komentarzy:

  1. Śliczne chłopięce karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne, śliczne i oryginalne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki, Agusiu. Uroczą twarzyczkę ma ten pierwszy chłopiec.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś piękne pamiątki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle ślicznie. Karteczki delikatne, w sam raz na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne pamiątki komunijne Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonane z dbałością o każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Druga spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.