Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 marca 2019

2097 - Album Komunijny

Kilka dni temu wspominałam Wam, że pracuję nad albumami komunijnymi.
Dzisiaj pierwszy z nich - wersja dla chłopca. 
Album utrzymany jest w tonacji biało - zielonej.
Zawdzięcza to cudownym papierom z kolekcji CraftO'clock.
Tą kolekcję  połączyłam jednak z kilkoma innymi m.in. z Galerii Papieru, Magicznej Kartki.
 Tym razem postanowiłam powklejać kartki, na których można przyklejać zdjęcia.
Dzięki temu, że kartki są składane, można przykleić 3 szt na jedną stronę.
Do kompletu zrobiłam ozdobne pudełeczko.
Na wierzchu kielich mojego pomysłu :)















23 komentarze:

  1. Przepiękna praca. Album jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś jest piękny!!! Śliczna kolorystyka, podoba mi się że zielony wkomponowałaś :)). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a gorgeous album!! The cover looks so stunning!! Each of the pages are beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, uwielbiam robić albumy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny i ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album! Będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Album jest przepiękny, ślicznie wykonany, piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te kwiatki, których użyłaś do okładki albumu :)
    dziękuję za odwiedzanie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny albumik :) Piękne papierki :) A pudełko równie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny album. Będzie śliczną pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny album, zmieści się w nim mnóstwo zdjęć i pięknych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny album, będzie stanowił wspaniałą pamiątkę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś, cudowny, niezwykły album - podziwiam!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, bogato zdobiony album w cudownych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały! Pięknie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękny! Podoba mi się w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity, kolorystyka mi się ogromnie podoba, biel-beż- zieleń.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.