Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

2100 - Pamiątka chrztu św. dla dziewczynki

Witajcie w piękny słoneczny poranek :)
Dzisiaj jadąc do pracy widziałam rozkwitniętą częściowo magnolię !!! 
SZOK i nie jest to żart pryma'a prylisowy!!
Zrobiłam ostatnio kilka pamiątek chrztu świętego.
Dzisiaj pokażę Wam pierwszą z nich.
W centralnym miejscu dziecko - wykrojnik Craft Passion, który bardzo lubię.
Trochę kwiatuszków, pomiędzy które wkleiłam puszek z  białych piór.
Do kompletu ozdobna różowa koperta.
Miłego słonecznego dnia Wam życzę :)





20 komentarzy:

  1. Śliczna. Na pewno będzie świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Aguś :)) I zazdroszczę widoku kwitnącej magnolii, u nas jeszcze nie kwitnie :(. Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, słodka i milusia, piękna pamiątka 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękan karteczka :) a magnolie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So sweet and beautiful!! I love the sleeping baby and the pretty papers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo delikatna karteczka, Agusiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńko, jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pamiątka! Dziś też robiłam na chrzest dziewczynki;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka! Urocze to dzieciątko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy komplecik.:) Zastanawiam się czy magnolia o której piszesz przetrwała, bo u mnie w poniedziałek rano było -4, a dziś silne wiatry. Pozdrawiam Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie różowości i dziewczynka :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.