Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 kwietnia 2019

2109 - Paryska szkatułka

Witajcie w ten zaśnieżony poranek :(
No cóż zdarza się - w końcu to kwiecień plecień :)
Dzisiaj mam szkatułkę w paryskim klimacie. 
Spodobała mi się kiedyś ta serwetka i postanowiłam ją kupić.
Nakleiłam ją na wieczko już dawno, ale nie miałam ją czasu skończyć.
Dopiero teraz  się doczekała realizacji :)
W środku również umieściłam wierzę Eiffla , którą zrobiłam za pomocą
foremki z lekkiej masy plastycznej.
Dół szkatułki ozdobiłam wzorem lawendy z szablonu 
Dół wylakierowałam matowym lakierem, a górę zrobiłam błyszczącą :)
Więcej słońca Wam dzisiaj życzę :)




24 komentarze:

  1. To dopiero jest szkatułka pełna szyku i gracji. Cudna praca Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja szkatułka jest po prosto nie do opisania. Jej wygląd i wykonanie jest genialne:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną szkatułkę-herbaciarkę zrobioną przez mamę, ale bez paryskiego motywu☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna szkatułka. Marzy mi się podróż do Paryża. Nie byłam tam jeszcze.U nas deszcz ze śniegiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Dodałaś dużo pięknych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! This is so stunning!! I love the beautiful scene and the inside, too!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna szkatułka i z zewnątrz i wewnątrz, cudo!!!! Pozdrawiam i życzę udanego dnia, słoneczka, ja sobie wezmę śnieg. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna szkatułka, Agusiu.
    U mnie też padał śnieg:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne pudełeczko, ale zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś dałaś czadu :) Szkatułka jest piękna! W pełni oddałaś urok tego niezwykłego miasta :) Cudna! Buziaki i życzę lepszej pogody, u nas śnieg nie sypał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) jest taka lekka. Błękit pięknie komponuje się z dołem w ciepłym brązowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułka marzenie, piękna i rozmarzyłam się przy niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne pudełeczko z prześlicznym motywem. Fantastycznie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna szkatułka!!! Cudowny jest ten motyw na wieczku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Francja elegancja można powiedzieć;) Rewelacyjna szkatułeczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, bardzo elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ale niesamowite! Śliczna jest ta gałązka, cała szkatułka bardzo mi się podoba, jest w takim klimacie jak moje serduszko :). Ekstra pomysł z wieżą :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.