Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 kwietnia 2019

2112 - Komunijna pamiątka w zieleni

Witajcie:)
Słoneczko ładnie przyświeca za oknem, aż chce się żyć :)
Oby tak do świąt zostało :)
Dzisiaj mam pamiątkę komunijną  dla chłopca w zieleniach :)
Zielenie połączyłam z szarościami :)
Kielich skleiłam z dwóch, żeby był w 3D i trochę go skróciłam, 
bo akurat taki by mi pasował :)
Do kompletu ozdobna koperta.
Przy okazji bardzo bym chciała PODZIĘKOWAĆ  Ludmile i Mireli
za przepiękne karteczki świąteczne :)







18 komentarzy:

  1. Karteczka jest śliczna! Bardzo podoba mi się zieleń w tych karteczkach komunijnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. They're all so gorgeous!! I love the designs!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś karteczka jest śliczna :)) Fajne są te zielenie, przekonują mnie coraz bardziej do komunijnych klimatów :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Zawsze trzymam się standardowych kolorów,czyli dla chłopca niebieskości i to jest błąd, bo przecież zieleń, mięta, a nawet brąz też pięknie wygląda.
    Miłego popołudnia Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta na komunię przecudna. Delikatna, taka jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna pamiątka komunijna, Agusiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jak zwykle piękna, delikatna i śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna pamiątka komunijna. Bardzo podoba mi się to połączenie zieleni z szarością :)
    Cieszę się, że karteczki dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, bardzo podoba mi się ta zieleń :) Sama zaopatrzyłam się w zestaw papierów komunijnych z zielonym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczna :)
    Świetne kartki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra! Co jedna to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.