Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 kwietnia 2019

2115 - Komunijna w błękicie

Witajcie :) I po świętach :) Mam nadzieję, że fajnie je spędziliście :)
Pogoda sprzyjała w tym roku :)
Pora wrócić do codziennych obowiązków.
Dzisiaj mam kolejną pamiątkę komunijną dla chłopca.
Ozdobiłam ją nową kolekcją papierów ScrapAndMe - Blossom Blue.
Tekturka ze Scrapka.



Dziękuję wszystkim za życzenia!!
Dotarły również karteczki od Joasi - FABRYKA CHIMER
Od Ewy - EWINKA NOWA, która oprócz karteczki przysłała mi mnóstwo przydasi :)
BARDZO DZIĘKUJĘ

Od Danusi - SKRAWEK TĘCZY

I od Justynki - WIELKIE MAŁE PASJE


DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY

10 komentarzy:

  1. Agusiu, piękna pamiątka komunijna. I piękne karteczki otrzymałaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. So gorgeous!! I love the pretty papers!! The other cards are beautiful, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś śliczna ta komunijna :)) Ja również bardzo dziękuję za kartkę, dzisiaj wyjęłam ze skrzynki :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca pamiątka komunijna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, delikatna pamiątka komunijna :) A karteczki piękne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiona kwiatami tekturka :-) Cieszę się, że moja karteczka dotarła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniusa kartka, moją uwagę zwróciły te niezapominajki, jakie piękne niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.