Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 maja 2019

2022 - Ślubna z sercami

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę na ślub, 
którą udało mi się ostatnio zrobić.
Wzór z tamtego roku. Zamawiającej spodobał się,
więc z przyjemnością zrobiłam :)
Do kompletu oczywiście ozdobna koperta.
W tym tygodniu udało mi się skończyć kilka prac, 
więc może w tym tygodniu będzie więcej postów.
Dziękuję za wszystkie komentarze, postaram się nadrobić zaległości
i odwiedzić Wan na Waszych blogach :)




17 komentarzy:

  1. Aguś kartka jest piękna :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna , piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za cudo. Zachwyca mnie Twoja kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś karteczka wyszła Ci super, jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka. Pięknie z tymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So gorgeous!! I love the design and all of the beautiful details!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca,super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała! A do tego bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ślubna pamiątka i jeszcze wspaniała koperta

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną pracę stworzyłaś z tych papierów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa praca z tymi serduszkami :) papiery ...ach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna,poodba mi się bardzo ten ażurek z obrączkami

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i bardzo romantyczna kartka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka, bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega! Kartka niesamowita, tak mało użyłaś elementów, a jak cudownie wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.