Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 czerwca 2019

2046 - Różany komplet ślubny

Witam Was  gorąco :)
Dzisiaj mam komplet na ślub, który składa się ze skrzynki na wino i kartki.
Skrzynkę ozdobiłam w technice decoupage. 
Motyw wybrała zamawiająca i poprosiła, 
żeby kartkę zrobić do kompletu.
Przeszukałam  swoje zasoby i stwierdziłam, 
że papier z kolekcji Craft&You będzie
się najbardziej nadawał.
Na przodzie umieściłam młodą parę z lekkiej masy plastycznej :)
Całość wyszła delikatna i elegancka.
Miłego dnia Wam życzę :)



 




23 komentarze:

  1. Wyszedł naprawdę piękny komplecik, ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna skrzyneczka, bardzo romantyczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i mega delikatna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny motyw róż na skrzyneczce a kartka urocza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. They're both so gorgeous!! The box looks amazing and the card is so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. całość piękna i delikatna,jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Różany komplet jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynka na wino jest bajeczna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne, bajeczne, piękne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie ozdobiłaś pudełko, a kartka równie piękna! Nie wiem czy Ty też masz problem z tą foremką? U mnie kwiaty, na końcu sukni panny młodej, odpadają:(
    Agnieszko, aniołki rozdane i nie tylko dzieci, ale i rodzice zachwyceni.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kwiaty się trzymają.
      Cieszę się że aniołki się spodobały 😁♥️

      Usuń
  12. Przepiękny motyw różany na pudełku :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, romantyczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, cudowny zestaw a skrzyneczka mnie urzekła jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały ten komplet, bardzo delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.