Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 czerwca 2019

2047 - Komplet ślubny II

Witajcie w ten świąteczny poranek.
 Dzisiaj mam kolejny komplet ślubny, tym razem kartka i karton na wino.
Żeby się różnił od poprzedniego użyłam innych papierów
i dałam młodą parę z tekturki tym razem.
Do tego kompletu kartonowe opakowanie na wino,
które ozdobiłam papierami z tej samej kolekcji.
Udanego świętowania :)





Pokażę Wam jeszcze kilka zdjęć z mojego ogródka.
Róże wyjątkowo pięknie mi zakwitły :)
Zwłaszcza te pnące.



20 komentarzy:

  1. Piękny komplecik,bardzo mi się podoba, róże są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie prezentuje się ten ślubny komplet. Cudnie zakwitła Ci róża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet!
    Róże zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik.
    I zazdroszczę róż i ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwieciste tło na kartce i równie piękne róże na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczną pamiątka ślubna 💛💚❤ Ja nie mam roz w ogródku, ale u mojego sąsiada tez są takie piękne jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet i piękne kadry ogrodowe.:) Pozdrawiam Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny masz ogród, komplecik ślubny extra

    OdpowiedzUsuń
  9. What a gorgeous gift set!! The papers and details are so beautiful!! And the pictures of the flowers are gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny przepiękny komplecik! A róże w ogrodzie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowny ogród, Agusiu.
    Komplecik jest przepiękny. Bardzo lubię motyw pary na mostku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplet a kwiaty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplecik :) Masz cudowny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet piękny a ogróek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś komplet jest cudny, a Twoje róże są niesamowite!! Pięknie kwitną :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś przepiękny komplet, ślicznie się prezentuje, wspaniały prezent :) W Twoim ogrodzie jak w raju, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplet! Róże zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny komplet, a róże przepiękne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten komplet, bardzo mi się podobają jego kolory.
    Róże wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.