Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 lipca 2019

2057 - Ślubnie

Witajcie  :) Dobrze, że upały zelżyły, bo już mnie wykańczały.
Nie mam teraz za dużo czasu na bloga, ale jak mam chwilę staram się nadrabiać
zaległości i odwiedzać Wasze blogi.
Dzisiaj postanowiłam wrzucić
kilka kartek ślubnych, które zrobiłam jeszcze w czerwcu :)
Papiery jeszcze w wiosennym klimacie z kwitnącą wiśnią i niezapominajkami.3
Ostatnią zrobiłam z nowej kolekcji papierów Magicznej Kartki.
Na dzisiaj tyle, teraz pędzę na Wasze blogi :)










18 komentarzy:

  1. Młodzi w takim kwiatowym otoczeniu wygladają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. They're all so stunning!! The papers are gorgeous!! I love the designs!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są cudne :) takie lekkie i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślub w kwiatach to coś cudownego - tak jak Twoje kartki, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Pięknie ukwiecone i dzięki temu bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne!! Śliczne pastele :). Uściski Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, takie delikatne i w przecudnych kolorach! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, delikatne i romantyczne :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, Twoje prace nie przestaną mnie zachwycać! Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne i bardzo romantyczne karteczki, ja już też jestem w ślubnym nastroju hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne obie, ale pierwsza bardziej mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ozdobiona kwiatami para z masy :-) Te najbardziej się mi spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki! Pierwsza zachwyciła mnie najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki, wszystkie takie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.