Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 lipca 2019

2060 - Ślubna i koraliki

Mimo,  że ostatnio dużo czasu poświęcam na pogłębianie wiedzy
związanej z moim nowym stanowiskiem pracy,
znajduję jeszcze kilka chwil na swoje robótki :) 
To sprawia, że mogę się odstresować i miło spędzić czas :)
Zrobiłam ostatnio karteczkę ślubną z nowo zakupionym digi-stempelkiem,
który pokolorowałam promarkerami.
Przypomniałam sobie również o moich zapasach przeróżnych koralików.
Zrobiłam sobie nowe korale do letnich sukienek.








18 komentarzy:

  1. Śliczne biżuty, zwłaszca ten burszztynowy :) bardzo lubię tą parę młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest świetna! A koralami na pewno nie jedno oko zaczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś kartka super, ale korale są przepiękne!!! Lubię taki styl do letnich stylizacji :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo ładna, delikatna, perfekcyjnie wykończona. Korale ciekawe. Na pewno są ozdobnym elementem Twoich letnich ubiorów. Oj, ja też mam takie zapomniane korale i trzeba je złożyć. Co roku coś kupię na giełdzie kamieni i minerałów a potem leży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka Aguś, ale korale i cudna zawieszka z bursztynem kradną dziś post.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. The card is so gorgeous!! I love the sweet image!! The necklaces are all so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dawno koralików nie było - bardzo wakacyjna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odstresowuj się jak najczęściej. Śliczna karteczka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Agusia karteczka prześliczna, a biżuteria rewelacja, piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka! Bardzo podoba mi się ten stempelek :) A korale cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś, piękna kartka, urocza jest ta para. Koraliki wspaniale pasują do letnich kreacji.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna karteczka i piękne korale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka piękna, a koraliki obłędne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatni naszyjnik skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy stempelek na kartce :-) To prawdziwy bursztyn ?Piękną i delikatną ma oprawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta kartka, a korale super, będą się elegancko prezentować :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.