Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 września 2019

2093 - Ślubny hurt

I kolejne kartki ślubne. Zrobione jeszcze w sierpniu, ale mam ostatnio spory niedobór czasowy.
Ciągle brakuje mi czasu i z publikacją na bieżąco postów jestem na bakier :( 
W pracy nowe wyzwania, sporo pracy, co sprawia, 
że nie zawsze mam czas żeby zaglądnąć do internetu.
Dlatego w niedzielę, staram się zaglądać do Was i zostawiać kilka słów :)
Dzisiaj postanowiła wrzucić kilka kartek od razu.
Każda inna.
Pierwsza jest największa z moją ulubioną młodą parą z lekkiej masy plastycznej.
Druga z sercami z lekkiej masy plastycznej.
Ostatnia   - plaska . Ozdobiłam ją młodą parą, którą mocno przycięłam, 
żeby zmieścić ją do okienka :)
Zapraszam do oglądania i życzę Wam miłego dnia :)










16 komentarzy:

  1. Cudne karteczki, a urzekła mnie ta pierwsza kartka <3 przecudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, pierwsza i druga podobają mi się najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczarowałaś same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są, takie cudownie lekkie ale jednocześnie bajkowe, z fantazją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. They're all so elegant and beautiful!! I love the designs and papers you've used on all of them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, w Twoim świecie za każdym razem odnajduję coś pięknego...
    Masz wielki dar do kompozycji

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj , sama nie wiem co teraz z tym czasem ? Piękne twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki! Figurka Pary Młodej z masy wciąż mnie zachwyca, ale mam z nią problem:(
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, piękne kartki, te figurki z masy dodają wiele uroku.
    Oj, czas jest na wagę złota.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ślubne karteczki :) Jeszcze nie widziałam tych serduszek z masy plastycznej. Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, romantyczne i bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś, wszystkie prace są wspaniałe, jestem nimi oczarowany. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki, ciekawe i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.